Kariera w LUX MED Diagnostyka

Poszukujemy osoby na stanowisko Przedstawiciel ds. Sprzedaży Usług Medycznych

Główne zadania:

·         Prowadzenie rozmów handlowych oraz negocjacji;

·         Przygotowanie oraz prowadzenie prezentacji;

·         Prowadzenie spotkań edukacyjnych dotyczących profilaktyki raka piersi (informacja ogólna – www.mammo.pl);

·         Zbieranie informacji rynkowych, analizowanie potencjału sprzedażowego;

·         Aktywne pozyskiwanie klientów, prowadzenie rejestru klientów i tematów;

·         Budowanie dobrych relacji z prowadzonymi przez siebie klientami;

·         Obszar realizacji zadań na terenie południowej Polski (woj. śląskie, dolnośląskie, wielkopolskie, opolskie, łódzkie, śląskie)

Wymagania:

·         Doświadczenie w pracy na stanowisku przedstawiciel handlowego - jako atut;

·         Umiejętność negocjacji i budowania długofalowych relacji z klientami;

·         Skuteczność i silna orientacja na realizację celów;

·         Umiejętność analitycznego myślenia;

·         Wysoka kultura osobista;

·         Wykształcenie wyższe;

·         Gotowość do częstych wyjazdów;

·         Dobra praktyczna znajomość Pakietu Office (Word, Excel);

·         Prawo jazdy kat. B, doświadczenie w prowadzeniu samochodu.

Oferujemy:

  • Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
  • Pracę w firmie o uznanej pozycji na rynku;
  • Wynagrodzenie stałe oraz system premiowy uzależniony od osiąganych wyników;
  • Udział w szkoleniach podnoszących kwalifikacje;
  • Narzędzia niezbędne w pracy (samochód , telefon, laptop).

 

Oferty zawierające CV prosimy przesłać na adres e-mail: rekrutacja@fado.pl

 Prosimy o zamieszczenie w aplikacji następującej klauzuli:

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tj. Dz. U. z 2014 r. poz. 1182, 1662).

Załączenie powyższej klauzuli jest niezbędne do rozpoczęcia procesu rekrutacji.

 

 

W ramach realizacji projektu „Zbadaj się, to przecież takie proste.” w Łodzi poszukujemy osoby na stanowisko:

Kierownik Projektu

Miejsce pracy: Gdynia

Główne zadania:

Realizacja projektu dofinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach RPO WL na lata 2014-2020 Poddziałanie X.3.3.

  • zarządzanie realizacją projektu od strony merytorycznej i finansowej,
  • nadzór nad prawidłową realizacją projektu zgodnie z harmonogramem i budżetem, zarządzanie harmonogramem,
  • monitorowanie postępu rzeczowego projektu,
  • nadzór nad zgodnością projektu z wnioskiem o dofinansowanie oraz z dokumentacją konkursową,
  • koordynacja prac członków zespołu projektowego oraz działań partnera współrealizującego projekt,
  • aktywny udział i moderowanie spotkań Grupy Sterującej,
  • kontakty z partnerem projektu,
  • kontakty i korespondencja z IZ/IP,
  • zatwierdzanie  wzorów dokumentów do monitorowania działań w projekcie,
  • współpraca z działem prawnym w zakresie wyboru wykonawców do projektu zgodnie z obowiązującymi przepisami,
  • nadzór nad przygotowywaniem wniosków o płatność w części finansowej i merytorycznej z wykorzystaniem systemu SL2014 i sprawozdawczością projektu
  • nadzór nad prawidłową promocją projektu,
  • nadzór nad prawidłową  archiwizacją dokumentacji projektowej,
  • współpraca z działem rozliczeń i księgowości,
  • bieżący monitoring i kontrola projektu.

 

Wymagania:

  • Wykształcenie wyższe
  • Doświadczenie w realizacji i zarządzaniu projektami, w tym projektami finansowanymi z  Europejskiego Funduszu Społecznego- minimum 5-letnie
  • Dobra znajomość zagadnień dotyczących funduszy UE oraz procedur krajowych
  • Wiedza z zakresu rachunkowości i sprawozdawczości, rozliczeń   publiczno-prawnych
  • Bardzo dobra znajomość obsługi komputera
  • Samodzielność i dobra organizacja pracy
  • Zorientowanie na realizację celów
  • Umiejętność pracy pod presją czasu
  • Umiejętność pracy w zespole

Dodatkowe atuty:

  • Doświadczenie w realizacji projektów finansowanych ze środków zewnętrznych
  • Praktyczna umiejętność pracy z  dokumentami projektowymi: umowy, formularze, zestawienia finansowych, etc.
  • Bardzo dobra znajomość aplikacji MS Word, MS Excel, aplikacji web

Oferujemy:

  • Atrakcyjne wynagrodzenie adekwatne do umiejętności i doświadczenia.
  • Zatrudnienie na czas trwania projektu-24 miesiące – umowa o pracę.
  • Możliwość podnoszenia swoich kwalifikacji i rozwoju zawodowego.
  • Dobrą atmosferę pracy w gronie najlepszych fachowców.
  • Bogaty pakiet socjalny.

 

Oferty zawierające CV prosimy przesłać na adres e-mail: Anna.Siondalska@luxmed.pl .

Termin składania aplikacji upływa 27.12.2016.

Informujemy, że skontaktujemy się z wybranymi kandydatami.

 Prosimy o zamieszczenie w aplikacji następującej klauzuli:

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tj. Dz. U. z 2014 r. poz. 1182, 1662).

Załączenie powyższej klauzuli jest niezbędne do rozpoczęcia procesu rekrutacji.