Ankieta satysfakcji z usług

bardzo dobrzedobrześrednioźlebardzo źlenie umiem ocenić
Dostępności do badania
Sprawności i jakości obsługi administracyjnej w recepcji w mammobusie / w pracowni stacjonarnej
Sprawności i jakości obsługi pracownika wykonującego badanie mammograficzne
Życzliwości i troskliwego podejścia pracowników LUX MED, w tym gotowości do odpowiedzi na pytania
Punktualności umówionych badań
Czystości miejsca, w którym wykonała Pani badanie
Tak Nie Nie mam zdania
Proszę wskazać odpowiedź
bardzo dobrzedobrześrednioźlebardzo źlenie umiem ocenić
Czas oczekiwania na połączenie z konsultantem
Sprawność i jakość obsługi konsultanta
Przekazanie w rozmowie telefonicznej kompletnej informacji o miejscu i dacie badania
Przekazanie w przystępny sposób przygotowania do badania
Uprzejmość i życzliwość konsultanta
CAPTCHA
To pytanie sprawdza czy jesteś człowiekiem i zapobiega wysyłaniu spamu.
1 + 3 =
Rozwiąż proszę powyższe zadanie matematyczne i wprowadź wynik.